telefofonisch-contact-groepsaccommodatie

Reserveringssysteem voor groepsaccommodatie met direct klantcontact

Veel eigenaren van groepsaccommodaties willen altijd eerst even telefonisch contact met hun klanten. Deze huiseigenaren hebben dan ook koudwatervrees voor online boeken. Dit is echter nergens voor nodig. De software van Het Leukste Groepsuitje is juist ontwikkeld voor groepsaccommodaties en houdt rekening met klantcontact. 

Reserveringsaanvragen zijn nog geen boekingen

De reserveringssoftware die beschikbaar wordt gesteld door Het Leukste Groepsuitje zorgt voor rechtstreekse reserveringsaanvragen. De huiseigenaar bepaald of men de reserveringsaanvraag wel of niet aanneemt. Dat kan door met één druk op de knop de reserveringsaanvraag om te zetten naar een definitieve boeking. De gast ontvangt automatisch in de mail een bevestiging met de betalingsvoorwaarden. Klantcontact is cruciaal voor huiseigenaren van groepsaccommodaties, de reserveringssoftware van Het Leukste Groepsuitje biedt huiseigenaren reserveringssoftware dat speciaal is ontwikkeld voor groepsaccommodaties. 

Agenda's van meerdere groepsaccommodatie koppelen

Stel je verhuurd een groepsaccommodatie voor 60 personen die verdeeld is in een voorhuis en een achterhuis. Als het voorhuis geboekt wordt moet de agenda van de groepsaccommodatie voor 60 personen natuurlijk dicht worden gezet. Het achterhuis is nog steeds te boeken. De reserveringssoftware die beschikbaar wordt gesteld via Het Leukste groepsuitje regelt dit allemaal automatisch.

Online boeken met klantcontact

 

  • De klant plaats online een reserveringsaanvraag;
  • De huiseigenaar ontvangt de klantgegevens in zijn PMS en in zijn mailbox;
  • De huiseigenaar neemt telefonisch contact op met de klant;
  • De reserveringsaanvraag kan met één druk op de knop omgezet worden naar een boeking;
  • De klant ontvangt een boekingsbevestiging/factuur. 

 

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email